alexmorsa

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Therese Riepe - 15 mars 2012 18:57

ÖSCH! Har varit på affären med spillevinken och N. Det var inte så mycket folk där som tur var. Svårt att ta sig runt med barnvagn och grejer annars. 


Har slopat tanken på marsvin. Ingen bra idé med en sambo som är allergisk! Lika bra det, vi har ju fullt upp

med dom tokiga katterna här hemma som klättrar i gardinerna och äter upp våra blommor.. -.-' Vet inte vad jag ska ta mig till med dom ibland. Men mellan stunderna av kattrace är Turbo och Prosit lika gosiga som dom är galna. <3

Nu ska Alexander få sina AD-droppar. Haha inte så populära, han grimaserar så hemskt när han får dom! 


Nu ska vi mysa ner oss i soffan med saltapinnar och loka. <3




Av Therese Riepe - 15 mars 2012 12:12

Woohoo, sprudlar av energi just nu, men det är ingen som vill sprudla med mig!  Ledsen..

Inte får jag låna pojken och stoppa ner han i vagnen och gå ut heller, för han och pappan ska tydligen gosa.

Utan mig! :O 

Så jag har ganska tråkigt nu..  -.- Inte konstigt att jag sitter här då.


Men, är det inte jag som bestämmer eller? ;)

Nu ska vi ut i sooolen!!!! 

Bye ^^

Av Therese Riepe - 15 mars 2012 09:50

Idag ska jag dansa runt med dammsugaren i lägenheten, sen en promenad!

Kolla om mormorn är hemma kanske :) Ta med ett pkt kaffe dit och dricka upp hälften av det?

Bada pojken först pch få upp N ur sängen. 


Muhaha, vattensprutan får duga! Nu du älskling, ska du få se på fasen!

Presentation


"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
James Dean

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards