alexmorsa

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Den som ingen kosing har

Av Therese Riepe - 13 mars 2012 16:42

Den som ingen kosing har, får gå med rumpan bar.

N har nött sönder 2 par jeans.. Haha, vad roligt! Och jag som är en usel sömmerska, kan inte laga dom.

För det första, har jag ingen symaskin. För det andra är jag livrädd för dom. En förskräcklig fobi 

för vissa maskiner, däribland symaskiner.. 


Har ingen aning om varför, men så är det.

Betraktar min älskling som står och diskar med hål i byxrumpan... Och skäms lite över mig själv för att jag inte kan laga dom. Vad är jag för en fru?! 

Hahaha  :-P



Ja, det ser ut som om att det blir matlagning för min del i alla fall! Lycklig blir jag då!!

Sy, det kan jag inte. Men jag är en jäkel på att laga mat! Om jag får säga det själv förstås. ;-)

Iväg och panta sen, tveksamt om det räcker till nya jeans, men blöjor och div annat ska det räcka till.

+ Kulingarna i nödfallsburken... 


Näe, det går egentligen ingen nöd på oss. Vi klarar oss förvånansvärt bra med tanke på den annars väldigt 

ansträngda ekonomin. 


Men sen, när jag är känd, och det blir jag på ett eller annat sätt.

Så lovar jag dig älskling att jag ska köpa nya jeans åt dig! <3


 
 
Ingen bild

NATTA

13 mars 2012 17:01

Det är ju punk med hål i brallerna! du är ingen usel fru jag river sönder alla byxor hemma XD

Therese Riepe

13 mars 2012 17:27

Hehehe XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Therese Riepe - 29 mars 2012 19:15

Känner mig på något vis tom på kraft. Som om någon sugit upp min energi i en dammsugare! Lite obehagligt faktiskt. Visserligen har det ju inte varit toppenväder idag heller! Pojkarna ligger och sover, känner mig ensam och eländig.. Haha, till och m...

Av Therese Riepe - 24 mars 2012 15:52

Man behöver inte alltid ha ett smile!  Man är ledsen ibland och man MÅSTE få vara det också. Annars svämmar det över och det blir jobbigt att ta reda på allt sammans på en gång. Bättre med en sak i taget.....      ...

.

Av Therese Riepe - 24 mars 2012 13:36

Ibland känner jag mig bara helt hopplös.  Det blir liksom såna konstiga uppbrott i tankarna och har jätte svårt att hitta tråden igen efter det. Såhär t.ex:  TANKE: Åh, nu måste jag diska glas för dom.. Undrar hur grottmäniskor förstod att dom ...

Av Therese Riepe - 24 mars 2012 11:32

Som sagt var det ett tag sen, men jag har varit sängliggandes i migrän och det har tagit några dagar att repa sig ordentligt. Haft huvudvärk nästan konstant i några veckor och har nu köpt ett par läsglasögon som kanske kan hjälpa. Om inte så har ja...

Av Therese Riepe - 16 mars 2012 19:40

Det ser ut som helvetet själv brutit ut här i lägenheten, surminen kommer fram så fort jag tänker på hur mycket jag har att göra   ... Jag har varken viljan eller orken att fixa allt i morgon.  Men det får inte se ut såhär i ett hem! Så det är bara...

Presentation


"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
James Dean

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards