alexmorsa

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Therese Riepe - 14 mars 2012 18:43

Wohoo! huvudvärken är botad och borta! Ta i trä! Vi två ses säkert i morgon igen... -.-'

BM på MVC ringde för ett tag sen och gratulerade till Alexander och vi passade också på att boka tid för efterkontroll.


Kom att tänka på att Alexander blir faktiskt en månad på fredag. Blir lika förbluffad varje vecka över

hur fruktansvärt fort tiden går. När man var liten var en vecka en evighet. Nu hinner man ingenting och man blir faktiskt lite stressad över att tiden går. 

Även fast man inte behöver det.. Konstigt det där. Kanske man borde försöka leva lite mer för varje dag, vara i nuet och börja använda färdigheterna man lärde sig under DBT:n lite oftare?


Nu ska jag gå, för mamman ska gosa medan pappsen passar på att duscha!

Önskar att jag hade lite godis... Eller i alla fall lite popcorn.. 





Av Therese Riepe - 14 mars 2012 13:01

Åh, mitt huvud dödar mig! Mitt stökiga kök hjälper till det med. PLPÅGSAMT. *Suck*!

Alexander ligger och sover och det är nu man borde passa på att fixa sig själv och sitt hem.

Men just nu orkar jag inte. Får se om huvudvärken släpper senare så kanske det finns lite ork till att fixa..


Det värsta är evighetshörnan i vardagsrummet som det aldrig verkar bli någon ordning på.. Fast det förstås,

grejerna fixar ju inte sig själv. Haha :P

Sen det eviga diskberget ska vi inte tala om.. 

Drar nu en filt över huvudet och vilar en stund!


Godnatt!

Presentation


"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
James Dean

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards